Preprečevanje poškodbe sprednje križne vezi

Preprečevanje poškodbe ACL

PREPREČEVANJE POŠKODBE SPREDNJE KRIŽNE VEZI

Članek z naslovom Preprečevanje poškodbe sprednje križne vezi je bil objavljen v decemberski številki revije Polet O2. Tokratni zapis je namenjen rekreativcem z zdravimi koleni, ki želijo doseči boljšo kondicijsko pripravljenost in hkrati zmanjšati možnost poškodbe sprednje križne vezi. Tej poškodbi smo najbolj izpostavljeni pri igrah z žogo in zimskih športih. Najboljša preventiva poškodbe sprednje križne vezi je kombinacija naslednjega:

1) TRENING ZA RAZVOJ MOČI. Moč spodnjih okončin poskrbi, da mišice absorbirajo večino sil, ki med športom dejujelo na kolenski sklep. Ko osvojiš osnovni vaji počep in mrtvi dvig, začni z izvajanjem enonožnih vaj, saj imajo boljši prenos v šport.

2) TRENING SKAKANJA IN PRISTAJANJA. Vzporedno s treningom moči se nauči tehnike varnega pristajanja. S tem se naučiš pravilno razporediti sile pristanka in hkrati pripraviš tkiva v kolenskem sklepu na sile, ki nastajajo med športom.

Za dostop celoten članek klikni na povezavo spodaj:

Preprečevanje poškodbe sprednje križne vezi