Trening po rehabilitaciji izpaha rame

Trening po rehabilitaciji izpaha rame

KAKO TRENIRATI PO REHABILITACIJI IZPAHA RAME?

Članek z naslovom Program vadbe po rehabilitaciji izpaha rame je izšel v dveh delih v oktoberski in novemberski številki revije Polet 02

ZAKLJUČILI SMO REHABILITACIJO IZPAHNJENE RAME. Kako se zdaj na pravilen način pognati v gibanje? 

Izpah rame je tiste vrste poškodba, ki se rada ponavlja. Dogaja se, da se za dolgo časa potuhne in nato ponovni nastopi ob napačnem gibu. Zato je še toliko bolj pomembno, da odpravimo vzroke za njen nastanek. To je mogoče doseči s sistematičnim programom vadbe, kjer najprej zgradimo ustrezno razmerje med stabilnostjo in mobilnostjo sklepa:

1) Poudarek na stabilizaciji ramenskega sklepa bo za vas ostal stalnica. Vaje za stabilizacijo boste morali izvajati pred začetkom vsake športne aktivnosti, kot del ogrevanja.

2) Sledi povrnitev mobilnost v ramenskem sklepu. Ustrezno razmerje med mobilnostjo in stabilnostjo sklepa je ključen dejavnik, ko želimo preprečiti ponoven izpah rame.

Za bolj podroben opis preberi celoten članek, ki je dostopen s klikom spodaj.

Kako trenirati po rehabilitaciji izpaha rame?

 S svojimi vadečimi, ki se name obrnejo po izpahu rame, izvajam protokol, ki je sestavljen iz štirih faz. V prvem delu članka sem predstavil prvi dve fazi: 1) stabilizaciji sklepa sledi 2) povrnitev mobilnosti. 

V nadaljevanju predstavljam zadnji dve fazi in konkretne vaje, ki jih v praksi najpogosteje uporabljam:

3) Učenje pravilnih gibalnih vzorcev v ramenskem obroču. Tu gre vedno za kombinacijo gibanja v ramenskem sklepu in v lopaticah.

4) Razvoj moči mišic zgornjega dela hrbta deluje kot preventiva pred poškodbami rame, saj poskrbi za pravilno gibanje lopatic in stabilizacijo ramenskega sklepa med športno aktivnostjo. 

Na ta način z vadečim sistematično odpravim vse morebitne vzroke za ponoven nastanek izpah rame. Za bolj podroben opis preberi celoten članek, ki je dostopen s klikom spodaj.

Kako trenirati po rehabilitaciji izpaha rame?